Опис
Інформація для замовлення
На сучасному етапі розвитку ведення торгівлі немислимо без засобів автоматизації. Системи автоматизації дозволяють не тільки полегшити щоденну працю касирів, менеджерів і інших працівників, але і забезпечити високий рівень обліку та контролю, знизити витрати на виправлення помилок персоналу, що носять випадковий характер.
Програмний комплекс UNISYSTEM Магазин призначений для автоматизації всіх бізнес-процесів на різних підприємствах торгівлі — від вуличних кіосків до супермаркетів:
- здійснює товарно-фінансовий облік;
- контролює рух товару та грошових коштів на всіх ділянках виробничого процесу;
- допомагає запобігти фінансові махінації з боку співробітників.
Ядром системи є модуль «Товарно-фінансовий облік», який дозволяє вести чіткий і прозорий складської і фінансовий облік підприємства.
Оперативна частина (Front office) UNISYSTEM Магазин підтримує:- Функціонування робочого місця касира, обладнаного комп'ютером підключеним сканером штрих-кодів, фіскальним принтером та індикатором клієнта
- Роботу з програмованими вагами
- Швидкий і зручний пошук товару
- Різні види оплати при розрахунку з клієнтами
- Контроль часу друку чеків та кількості надрукованих копій
- Оформлення повернення товарів, друк копій чеків
- Автоматизацію дисконтних програм
- Роботу з персоналізованими та неперсонализированными дисконтними картами (магнітними, штрих-кодовими)
- Налаштування знижок за часом та/або сумі
- Можливість виключення найменувань або цілих товарних груп з системи знижок.
- Контроль закупівлі товарів, переміщення товарів між підрозділами магазину (кількість складів і магазинів необмежено)
- Автоматичне формування відпускних цін, контроль наявності мінімального товарного запасу
- Формування замовлень постачальникам і контроль їх виконання фінансовий облік і контроль взаєморозрахунків з постачальниками
- Формування повноцінної аналітичної бази на основі історії змін відпускних і закупівельних цін і повного обліку
- Резервування товару під замовлення
- Друк платіжних та відвантажувальних документів
- Можливість переобліку і переоцінки товарів.
- Технологія «Клієнт-Сервер» забезпечує максимальну надійність зберігання даних і високу швидкість їх обробки
- Єдина база даних дозволяє ефективно вести товарний, виробничий і фінансовий облік, управляти клієнтською базою (програмами лояльності) і взаєморозрахунками з контрагентами, оперативно приймати управлінські рішення
- Персоніфікація прийнятих замовлень, відмовних позицій на рахунках, сум виторгу дає можливість проаналізувати роботу окремого працівника і всього підрозділу в цілому
- Диференційовані права доступу дозволяють персоналу користуватися тільки тими функціями програми, які дозволені йому адміністратором
- Зв'язок клієнтського робочого місця з сервером здійснюється через локальну мережу або Інтернет (для віддалених філій)
- Система виводу звітів налаштовується за заданими показниками
- Зрозумілий та зручний інтерфейс не викликає труднощів.
- Ціна: Ціну уточнюйте