71 відгук
(067) 685 02 32 / (095) 025 71 88 / (063) 315-81-99
+380 (67) 685-02-32
+380 (95) 025-71-88
+380 (63) 315-81-99
ул. Попудренко, 28, офис, 7, Київ, Україна
"МИРТЕХСЕРВИС" - торгівельне та касове обладнання
UNISYSTEM Готель

UNISYSTEM Готель

  • В наявності

Ціну уточнюйте

+380 (67) 685-02-32
Киевстар
  • +380 (95) 025-71-88
    Vodafon
  • +380 (63) 315-81-99

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів безкоштовно
UNISYSTEM Готель
UNISYSTEM ГотельВ наявності
Ціну уточнюйте
+380 (67) 685-02-32
Киевстар
  • +380 (95) 025-71-88
    Vodafon
  • +380 (63) 315-81-99
Опис
Інформація для замовлення

Система автоматизації готелів і готельних комплексів дозволяє ефективно управляти будь-яким підприємством готельної сфери — від невеликого готелю до розгалужених готельних комплексів, оперативно приймати маркетингові рішення, підняти рівень обслуговування гостей, знизити витрати і збільшити фінансові показники підприємства.

Програмний комплекс UNISYSTEM Готель координує роботу адміністратора, служби бронювання, господарської служби, консьєржа та товарно-фінансовий облік. Номерний фонд, ресторани і бари, фітнес-центр, SPA, сауни, басейни, зали для більярду — все зав'язано в єдину систему.

 

Рецепція:
  • Аналіз всього номерного фонду
  • Реєстрація гостей з занесенням в клієнтську базу анкетних даних
  • Реєстрація стандартних і додаткових послуг (проживання, ресторанне обслуговування, послуги пральні, замовлення таксі, телефонні розмови, Інтернет). Вартість деяких послуг може входити у вартість проживання.
Служба бронювання:
  • Надання інформації про вільний номерному фонді при формуванні заявки на бронювання
  • Підбір вільного номера, виходячи з основних параметрів: поверху, категорії номера, специфічних характеристик
  • Автоматична передача зареєстрованої заявки на рецепцію у вигляді броні номери
  • Роздруківка документа, що підтверджує бронювання.
Господарська служба:
  • Реєстрація поставлених на ремонт і знятих з ремонту номерів
  • Реєстрація прибирання кімнат
  • Облік руху господарських товарів, проведення інвентаризації.
Консьєрж:
  • Управління часом гостей (система підкаже, коли розбудити мешканців або попередити про майбутню зустріч)
  • Передача повідомлень гостям від відвідувачів по телефону
  • Реєстрація втрачених речей та ін.
Інтеграція з Товарно-фінансовим обліком

При обслуговуванні в ресторані, більярд, сауни, СПА-центрі готелю для аутентифікації гостей використовуються магнітні картки, які видаються кожному гостю при реєстрації. Сума за обслуговування автоматично нараховується на рахунок гостя, і при виписці готельного рахунку у ньому подається список додаткових послуг.

Переваги впровадження програмного комплексу UNISYSTEM Готель:
  • Технологія «Клієнт-Сервер» забезпечує максимальну надійність зберігання даних і високу швидкість їх обробки
  • Єдина база даних дозволяє ефективно вести товарний, виробничий і фінансовий облік, управляти клієнтською базою (програмами лояльності) і взаєморозрахунками з контрагентами, оперативно приймати управлінські рішення
  • Персоніфікація прийнятих замовлень, відмовних позицій на рахунках, сум виторгу дає можливість проаналізувати роботу окремого працівника і всього підрозділу в цілому
  • Диференційовані права доступу дозволяють персоналу користуватися тільки тими функціями програми, які дозволені йому адміністратором
  • Зв'язок клієнтського робочого місця з сервером здійснюється через локальну мережу або Інтернет (для віддалених філій)
  • Система виводу звітів налаштовується за заданими показниками
  • Зрозумілий та зручний інтерфейс не викликає труднощів.
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner